A & A Thuiszorg is een erkende thuiszorg instelling waar u en uw zorg centraal staat.

Onze kernwaarden zijn:

  • Passie voor zorg en mensen

  • Professionaliteit

  • Respect

  • Flexibiliteit, zowel vanuit de individuele hulpverlener als de organisatie.

Wij werken pro-actief samen met mantelzorgers en andere hulpverleners. A & A Thuiszorg gelooft sterk in de kracht van de samenwerking, want dat vormt de basis voor succes, zowel mono- als multidisciplinair.

Uw privacy geborgd

Privacy is een belangrijk aspect binnen A & A Thuiszorg en de gezondheidszorg. Of het nu gaat om de privacy omtrent de verzorging, de verwerking van uw gegevens of uw privésituatie, A & A Thuiszorg is en blijft een zorgorganisatie die uw privacy waarborgt. Onze werknemers handelen conform de richtlijnen die geschreven staan in de ‘Algemene verordening gegevensbescherming’ (AVG).

Kiezen voor A & A Thuiszorg

Kiest u voor A & A Thuiszorg dan garanderen wij u:

  • Geen Wachtlijst

  • Professioneel vast team

  • Zorg op maat en wens

  • U hoeft zelf niets te regelen

Complimenten en klachten

Tevreden over de dienstverlening?

A & A Thuiszorg staat voor een kwalitatieve dienstverlening. Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u uw compliment kenbaar maken aan een medewerker of team? Wij waarderen het zeer. Als u het Contactformulier invult met uw compliment, dan zorgen wij ervoor dat het bij de juiste persoon terecht komt.

Verbeterpunt of klacht? 

Het kan voorkomen dat u minder tevreden bent of wellicht heeft u een verbeterpunt voor A & A Thuiszorg. Wij raden aan om uw gevoel over verminderde tevredenheid of klacht altijd te bespreken met Ons. Hoe sneller u zich weer tevreden voelt, dan wel de klacht is opgelost, is zowel voor u als voor A & A Thuiszorg van belang.

Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via het Contactformulier en we zorgen er voor dat wij samen een passende oplossing voor uw klacht zullen vinden.

Wanneer een klacht niet in overleg naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie. U kunt telefonisch of per per e-mail dit aan ons kenbaar maken.